
Szőcs Anna
Autizmus spektrum pedagógiája szakirányos gyógypedagógus, Dszit terapeuta
A fejlesztő foglalkozások során a gyermekek biztonságos és érthető környezetben sajátíthatják el azokat az alapvető készségeket, melyek a mindennapi kommunikációs és társas helyzetekben szükségesek, illetve hangsúlyt fektetek a tárgyi tudás megalapozására és egyéb olyan készségek elsajátítására, melyek az önállósodásban segítik őket.
Rólam
Tanulmányaimat 2019-ben általános gyógypedagógiai alapképzési szakon végeztem, a kolozsvári Babeș-Bolyai Tudományegyetem Pszichológia és Neveléstudományok Karán. 2021-ben mesterszintű diplomát szereztem az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán, Gyógypedagógiai terápia szakirányon. 2021-ben lettem az Autizmus spektrum pedagógiája szakirány hallgatója, amelyet 2023-ban sikeresen elvégeztem.
A fejlesztő foglalkozások során a gyermekek biztonságos és érthető környezetben sajátíthatják el azokat az alapvető készségeket, melyek a mindennapi kommunikációs és társas helyzetekben szükségesek, illetve hangsúlyt fektetek a tárgyi tudás megalapozására és egyéb olyan készségek elsajátítására, melyek az önállósodásban segítik őket.
2024-ben DSZIT terapeutává váltam, amely egy kiegészítő terápiás eljárás, célja a gyermekek szenzoros integrációjának és mozgáskoordinációjának fejlesztése. A terápiás folyamat során játékos és célzott gyakorlatokkal támogatom az idegrendszer érését, elősegítve ezzel a gyermekek harmonikusabb mozgását, figyelmét és érzékelését.