Zsongó Zsonglőr Program
A zsonglőrködés nemcsak szórakoztató, hanem a váltott karos, keresztezett mozgásoknak köszönhetően segíti a két agyfélteke összehangolását és az idegrendszer harmonizálását. Próbáld ki a Reptet-ő-ben!
Read More
TSMT torna
TSMT torna, szenzomotoros integrációs terápia, szenzomotoros torna a Reptet Ő fejlesztő kuckóban a 6. kerületben. A TSMT torna torna a nagy-és finommozgások fejlesztésével érleli az idegrendszert. Akár 1 éves kortól megkezdhető és 9-12 éves korig is ajánlott
Read More
Szorongásoldó foglalkozások - Kalandozás az érzelmek tengerén
A Kalandozás az érzelmek tengerén című foglalkozássorozat célja, hogy 7-11 év közötti gyerekek olyan eszközökkel és élményekkel gazdagodjanak, amelyeknek köszönhetően a lelki egyensúlyuk és önértékelésük erősödik.
Read More
Suliváró - iskolafelkészítő, iskolaelőkészítő foglalkozások
Az iskolafelkészítő foglalkozások legfontosabb feladata, hogy kiemelten foglalkozzon azokkal a területekkel, amelyek az első osztályban a leghangsúlyosabbak, s ezáltal biztosítsa a zökkenőmentes iskolakezdést. Nagyon fontosnak tartjuk a feladattudat, a feladattartás és a koncentrációs képesség fejlesztését is, mely az iskolaérettség előfeltétele.
Read More
Sing & Play English Club - Ének-Mozgás-Alkotás angolul
Nálunk a hangsúly az élményszerű angol nyelvtanuláson van, a gyermekek zenélésen, mozgáson és kézműves foglalkozásokon keresztül sajátítják el a nyelvet.
Read More
Sindelar program, Sindelar-féle kognitív vizsgálóeljárás
A Sindelar komplex fejlesztő program célja az idegi eredetű tanulási és magatartási zavar megelőzése ill. a zavar elmélyülésének megakadályozása.
Read More
Pek-torna: mozgásfejlesztő, játékos gyermektorna
Mozgásfejlesztő foglalkozás a beilleszkedési, magatartási, tanulási problémákkal, mozgáskoordinációs zavarokkal,valamint tartásproblémákkal küzdő 3-10 éves gyermekek részére.
Read More
Ovi-váró
Különleges programunk célja, hogy felkészítsük azokat a gyermekeket a közösségi életre, akik elmúltak kétévesek, hamarosan óvodába fognak járni és jelenleg nem járnak közösségbe.
Read More
Nyelvlökéses nyelés terápia
A nyelvlökéses nyelés esetéről akkor beszélhetünk, amikor a szabálytalan fogállás valójában egy helytelen működés következménye. A terápia logopédus segítségével heti 2 alkalommal zajlik, melyet otthoni gyakorlás követ. A terápia 5-6 hónapot vesz igénybe. A foglalkozás időtartama 30-45 perc.
Read More
Mozgáskotta-3-10 éves korú gyermekek számára
Magyar Gábor -pszichológus, testnevelő tanár, mozgásterapeuta által kidolgozott kognitív és érzelmi- akarati életre ható komplex mozgás- és személyiségfejlesztő módszer.
Read More
Manó torna
A gyógytorna foglalkozások a gyermek izmainak, ízületeinek, keringési és légzőrendszerének helyes használatára tanítja a gyermeket.
Read More
LongiKid©, Longitudinális Komplex Vizsgálat
A LongiKid©, Longitudinális Komplex Vizsgálat egy neuro-szenzomotoros teszt, mely alkalmas a gyermek mozgásos és kognitív (értelmi), figyelmi fejlődésének megfigyelésére.
Read More
Komplex mozgásfejlesztés
Mozgásfejlesztésünk során a gyermek aktuális állapotát, esetleges nehézségeit figyelembe véve olyan mozgásfeladatokat végzünk, mely hat az idegrendszerre és ennek hatására fejleszti az adott területet. Ennek a foglalkozásnak az alapja a Kulcsár-féle mozgásterápia. A fejlesztő feladatsorok minden esetben egyénre szabottak, melyet egy állapotfelmérés és egy szülői konzultáció előz meg.
Read More
Iskolaérettségi felmérés
A vizsgálat során képet kapunk a gyermek iskolaérettséghez szükséges testi, értelmi, pszichés készségeiről és képességeiről. A felmérést tapasztalt szakemberek végzik, melynek végén javaslatot teszünk, hogy a gyermek érett-e az iskolakezdésre, illetve megjelöljük a fejlesztésre javasolt területeket.
Read More
Hallási Figyelem Tréning (Auditory Integration Training - AIT/FST tréning)
A Hallási Figyelem Tréning (AIT) nemzetközileg elismert hallástréning, amely speciálisan szűrt zene. Tanulási problémák esetén más fejlesztések, logopédiai foglalkozások megalapozására, kiegészítésére szolgál.
Read More
Gyógytestnevelés, gyógytorna gyerekeknek
A gyógytorna foglalkozások a gyermek izmainak, ízületeinek, keringési és légzőrendszerének helyes használatára tanítja a gyermeket.
Read More
Figyelemzavar - Élményterápián alapuló koncentráló és érzelmi intelligencia fejlesztés
A terápia során olyan technikákat alkalmazunk, amelyek hatékonyak ebben a problémában, illetve ellensúlyozni tudják azt. Alapvetően fontos egy célzott, egyénre szabott, szülőkkel közösen kialakított viselkedésterápiás rendszer felépítése.
Read More
Evés fókuszú beavatkozás
Terápiás kuckónkban a megkésett, vagy eltérő fejlődés okozta evési nehézségek, illetve egyéb, főként érzelmi alapokra visszavezethető evészavarok esetében evésterápiát ajánlunk fel. Ennek során a gyermekkel és a szülőkkel a legtöbb esetben egy szakember foglalkozik, a munka hátterében azonban elengedhetetlen a különböző szakterületeken jártas kollégák együttes gondolkodása, munkájuk összehangolása.
Read More
DSZIT torna
A DSZIT torna a Reptet-Ő fejlesztőházban egy olyan komplex terápiás módszer, amely a gyermekek részére nem csak egy mozgásfejlesztés, hanem egy izgalmas játék-lehetőségeket. Foglalkozásvezető: Szekeres Renáta gyógypedagógus, mozgásterapeuta.
Read More
Csecsemők, kisgyermekek fejlődésvizsgálata
A találkozás során nagy és finommozgásos, kognitív (értelmi), az önellátási területek, valamint az anyanyelvi képességek felmérése történik.
Read More
Beszédindítás – megkésett beszédfejlődés
A beszédindítás a nyelvfejlődés szempontjából mindenképpen szükséges, amennyiben a gyermek a tipikus fejlődéstől elmarad. A korai időszakban való elmaradás és a fejlesztés hiánya olyan hátrányokat okozhat a további nyelvfejlődésben, amik nem, vagy csak nagy erőfeszítésekkel és terápiákkal hozhatók be a későbbi időszakokban.
Read More
Beszédhallás, beszédészlelés, beszédértés vizsgálat
Az auditív percepciós zavar nehezen érhető tetten, mert a gyermekek különféle módon kompenzálják a beszédészlelési, -értési zavarukat. Vizsgálat Budapesten.
Read More
Autizmusban érintett gyermekek szociális-kommunikációs fejlesztése
A társas és kommunikációs készségek fejlesztésén túl nagy hangsúlyt fektetünk az önállóság személyre szabott támogatására is, mint a kézmosás, evés, szobatisztaság, öltözködés. Terápiás kuckónkban először egyéni helyzetben foglalkozunk a gyermekekkel és természetesen a családokkal is, majd azoknak a gyermekeknek, akiknek fejlesztése lehetővé teszi csoportos foglalkozást is biztosítunk.
Read More
Artikulációs zavar terápia
A pöszeség az artikulációs normától való eltérés. Ebbe a körbe tartozik a selypítés, raccsolás is. Logopédiai terápiánk során elsődleges feladatunk a beszédszervek ügyesítése játékos gyakorlatok segítségével. Ezzel párhuzamosan végzünk hallási figyelem, differenciáló-képesség és emlékezet fejlesztését is.
Read More